Pagina principala > Blog > Cand Se Intalnesc Abilitatile si Planificarea Resurselor

Alocati resurse calificate pentru proiectele dumneavoastra.

Cand se Intalnesc Abilitatile si Planificarea Resurselor

De obicei, cand cineva vorbeste despre alocarea resurselor pentru un proiect, se refera la alocarea persoanelor in proiecte. Dar acest lucru nu este intru totul corect.

In majoritatea cazurilor, ei aloca abilitati pe proiecte. De ce? Pentru ca atunci cand imparttii proiectul in faze si activitati, decideti ce abilitati specifice sunt necesare pentru a finaliza cu succes proiectul. Si da, oamenii sunt cei care detin abilitatile. Ce usor ar fi daca acei oameni ar avea o singura abilitate fiecare! Glumesc 😊.

Este un lucru grozav sa aduceti la bord oameni care au o gama mai larga de abilitati, mai ales in zilele noastre, cand tehnologia avanseaza foarte repede, iar companiile trebuie sa tina pasul cu ea. Deci, cand o persoana are doua sau trei abilitati de programare, de exemplu, si are, de asemenea, experienta de lucru cu cateva aplicatii si framework-uri, alocarea resurselor ar putea deveni putin dificila. Mai ales in cadrul organizatiilor cu un numar mai mare de angajati si mai multe proiecte de derulat in acelasi timp.

Fiecare client este diferit si proiectele sale sunt unice. Iar cerintele pot fi foarte specifice in ceea ce priveste tehnologia. Acesta este motivul pentru care functia nu e suficienta atunci cand vine vorba de alocarea competentelor oamenilor in proiecte. Aici elapseit poate fi de mare ajutor datorita legaturii dintre Planificatorul de Resurse si competentele oamenilor, deoarece permite verificarea nu numai a disponibilitatii resurselor, ci si a disponibilitatii competentelor.

You can add as many skills as needed in each employee profile. Check here how to add skills step by step. After they’re added in people profile, you’ll notice there are 4 skills levels to choose from, between 0 and 3. Wait, 0? It doesn’t make sense… Why would anyone add that skill level to someone if they don’t have it, right?! Well, it does make sense actually! While that someone might not have now the skill, it’s in the learning plan because that person needs it to successfully perform the assigned tasks. And once the training is completed you can upgrade the skill to level 1, which is the beginner level.

Adaugati un nivel la fiecare competenta pe care o are angajatul dumneavoastra.

Odata ce toti angajatii si-au actualizat abilitatile in aplicatie, este destul de usor sa le verificati disponibilitatea. Tot ce trebuie sa faceti este sa utilizati filtrul de abilitati din planificatorul de resurse si vor aparea doar persoanele cu abilitatile selectate.

Efectuati o selectie a competentelor in planificatorul de resurse, apoi alocati resursele pe proiectele dumneavoastra.

In plus, exista o matrice a abilitatilor in Rapoarte care va arata o lista cu toti angajatii si abilitatile lor. Si puteti alege tipul de raport, fie pe categorii de abilitati, fie pe persoane.

Prezentarea generala a angajatilor, cu accent pe abilitatile lor.
Prezentare detaliata a tuturor competentelor disponibile in cadrul organizatiei.

Nu mai este atat de complicat acum, nu-i asa?! 😊