Pagina principala > Blog > Cum sa Creati o Factura In elapseit
Cum sa Creati o Factura In elapseit
Desi ar trebui sa fie floare la ureche, crearea unei facturi ar putea sa va provoace uneori probleme. Mai intai trebuie sa gasiti sablonul potrivit, apoi sa adunati toate datele si sa va asigurati ca nu lipseste nimic. Dar va puteti relaxa, elapseit este cel mai bun calmant atunci cand incep sa apara durerile de cap cauzate de facturare.
Lasati-ne sa va aratam cum factura dumneavoastra este gata de trimis in doar trei pasi!
Odata ce datele companiei clientului dumneavoastra sunt completate si orele facturabile sunt introduse, generarea facturii este un proces foarte rapid si usor.
- Cand este deschisa vizualizarea noii facturi, trebuie sa introduceti datele obligatorii, cum ar fi numele clientului, data emiterii si data scadentei, cota de impozitare si moneda. De asemenea, poate fi introdus si un procent de reducere si un numar de comanda de achizitie, daca exista. Fiecare factura va primi automat un numar de identificare, dar acesta poate fi modificat daca aveti propriul sistem de inregistrare.
- Adaugati descrierea facturii cu cat mai multe inregistrari posibil. Exista patru tipuri de inregistrari din care puteti alege:
- Luarea informatiei din foile de pontaj ale proiectului - puteti factura orele facturabile aprobate si/sau blocate; si puteti decide daca toate orele facturabile ar trebui facturate sau doar cele nefacturate; doar tineti cont ca, in cazul in care alegeti sa facturati si orele aprobate, odata ce factura este generata, acestea vor deveni automat ore blocate; de asemenea, trebuie sa luati in considerare ca nu puteti utiliza acest tip de facturare pentru proiectele cu pret fix;
- Luarea informatie din alocarile de pe proiect – nu mai trebuie spus ca toate orele alocate, conform planificatorului de resurse, din perioada selectata vor fi facturate; cand se trece la pasul urmator, veti obtine detalii despre orele alocate fiecarui utilizator, rolul si rata orara corespunzatoare (in cazul in care fiecare rol are o rata orara specifica proiectului); daca vreuna dintre inregistrari nu ar trebui sa faca parte din factura curenta, o puteti pur si simplu sterge;
- Facturarea cheltuielilor inregistrate pe proiect* – puteti alege sa facturati doar cheltuielile nefacturate sau aprobate sau pe toate, indiferent de statusul lor, pentru perioada selectata; inainte de a adauga cheltuielile la inregistrarea facturii, vei vedea informatii detaliate despre suma, tipul si proprietarul cheltuielii;
- Simple invoice – can be used when you need to invoice something like a special training or equipment necessary to complete a project and you agreed with the client that the cost will be reinvoiced; check here the steps needed to create this type of invoice;
- Adaugati termeni si conditii conform contractului semnat cu clientul dumneavoastra.
Dupa ce toate aceste etape sunt indeplinite, puteti salva documentul ca PDF si il puteti trimite clientului. Va rugam verificati aici cum sa urmariti facturile cu elapseit si aici cum sa le traduceti daca este necesar.