Pagina principala > Blog > Vedetii Cine Este Disponibil cand Gestionati Echipe Virtuale sau se Lucreaza de la Distanta
Vedetii Cine Este Disponibil cand Gestionati Echipe Virtuale sau se Lucreaza de la Distanta
Gestionarea unei echipe cu toti membri in acelasi birou, in acelasi timp, nu mai este nici posibil nici necesar.
De cand companiile s-au extins la nivel global, multe s-au schimbat in modul in care sunt organizate echipele. Din ce in ce mai multe companii au trecut la “organizarea matriceala” adica membrii echipei rapoarteaza catre mai multi sefi, cu echipe virtuale globale avand oameni localizati in toata lumea, pe diferite fusuri orare. In plus, multe companii mici sunt deschise catre “munca de la distanta” sau “munca de acasa”, deoarece nu este necesar sa aveti un program de lucru de la 9 la 5 pentru a-ti face treaba.
Si, daca pana acum cateva luni lucrul de la distanta era perceput ca un beneficiu pe care companiile il ofera angajatilor lor, dupa raspandirea COVID 19 a devenit o necesitate. “Normalitatea” a fost contestata si multi au decis sa treaca la “munca de acasa” ca solutie pentru a-si proteja angajatii si pentru a se asigura ca afacerea functioneaza si salariile sunt platite.
Pentru multi, acesta a fost un pas destul de mare, deoarece au urmat si alte schimbari. Dintr-o data, echipa nu mai este in acelasi birou. Deci, cum puteti sti daca membrii echipei si-au inceput sau nu ziua de lucru? Cum stiti daca lucreaza sau nu?
Aici intervine functia de elapseit "punch in"!
toti membrii echipei vor stii ca lucrati; cand ati terminat munca pe ziua respectiva, trebuie doar sa o opriti ceasul/ punch out, si colegii vor stii ca ati terminat lucrul si tot ce mai e de facut poate astepta pana a doua zi.
Mai mult, daca firma dumneavoastra are un sistem electronic de pontaj bazat pe card de acces sau scanare a amprentelor, functia punch in poate fi utilizata de angajatii care, din diverse motive, nu se afla fizic la birou. Daca acesta este cazul si este necesara o urmarire precisa, trebuie sa bifati “Are punch in / ipunch out” in profilul angajatului. Cand aceasta functie este activata, aceasta inregistreaza orele de intrare / iesire pontate si numara toate orele de intrare si de iesire pentru ziua respectiva.
Se pot genera rapoarte detaliate pentru angajati sau departamente specifice din locatiile selectate; de asemenea, puteti vedea cine a uitat sa ponteze setand „lipsa” ca tip de pontaj.
Asadar, indiferent daca aveti de gestionat o echipa virtuala sau daca compania dumneavoastra are un program flexibil sau o politica stricta de “pontaj de intrare / iesire”, aceasta mica functie va arata care dintre membrii echipa sun online si disponibili, indiferent de locatia sau fusul orar al acestora.